Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~naju | użytkownik

imię i nazwisko adresKalisz zarejestrowany03.11.2008 @18:28:43 ostatnio na stronie16.10.2011 @19:24:25



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty15 komentarze515 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~pasiwo    22.11.2008 @15:11:29
bardzo dziekuje
_______
*Życie to moja pasja - nie boję się żyć*
~R4Q    21.11.2008 @21:06:20
Dzięki z aopinie:0 fajna galeria, szkoda że monotemtyczna polecam lekką zmianę żeby nei popaść w monotonię kolorystycznie bomba
_______
We are eternal, all this pain is an illusion!
Through the magic of future past the magician long to see, one chant between two worlds...FIRE WALK WITH ME!
~niema    21.11.2008 @15:06:07
ile oczów xD
Dzięki ;D
~castor101    21.11.2008 @10:48:21
piękna hodowla
dziękuję i życzę miłego dnia
_______
modelek szukam... Kalisz i okolice
~castor101    21.11.2008 @08:02:29
ciekawa galeria, jeśli to auto-oko, to masz śliczne oczy!
pozdrawiam serdecznie
_______
modelek szukam... Kalisz i okolice
~eterial    21.11.2008 @07:23:56
hmm ciekawe podjeście

kiedyś myśłałem o podobnej serii ale oba oka na jednym zdjęciu
_______
jeden logiczny komentarz więcej niż tysiąc ocen
~FalseHope    20.11.2008 @19:49:52
dzieki jakie oczy^^
_______
Nim padniemy twarzą w błoto
Nim nas zostawią samych nocą
Będę jeszcze wierzyć, że ciągle jesteś obok mnie
-I to pozwala dalej iść.
~mrbrightside86    20.11.2008 @18:14:10
dzięki
~Dargo7    20.11.2008 @14:18:19
dziękować
~africanqa    20.11.2008 @12:33:28
dziękuje i pozdrawiam
~viewofart    20.11.2008 @12:08:27
dzięki wielkie
pozdrawiam
miłego dnia życzę
i dużo pięknych fotek
_______
pozdrawiam
-limonce    20.11.2008 @12:06:33
dziekuje
~nateenanu    20.11.2008 @12:01:44
hihi nie bój się, ona jest tyci tyci a Sid jest jak jarzynka - śpi, jje i wygrzewa się pod lampka :D
_______
Ever tried? Ever failed?
No matter!
Try again. Fail Again. Fail better!
~pawelpar    19.11.2008 @07:31:29
dzięki
~Magilla    18.11.2008 @17:19:55
dzieki dzieki do Ciebie tez zajrze
~YoUcAnMaKeIt    18.11.2008 @17:02:48
dziex;*
~icevis    17.11.2008 @07:18:28
dziekuje ^^
~acrobat    16.11.2008 @21:11:24
fajne oczki masz, ale wrzuć też coś innego
_______
If I could, I would...
~izusu    16.11.2008 @17:32:54
dlaczego tylko oczy?
_______
"...jeżeli robisz coś i uważasz, że robisz to dobrze, to nikt nie ma prawa powiedzieć ci, że to jest do bani. Rób to dalej i nie poddawaj sie..."
~Magnificent    16.11.2008 @16:07:31
Dziękuję :D
_______
...nie wyznaczaj granic to nie będę ich przekraczać ; )
~kiuvert    16.11.2008 @13:23:17
masz ładne oczy:D
~jacek314    16.11.2008 @12:55:41
Dziękuję ślicznie za wizytę Udanego dnia
_______
"Żyjemy tylko po to by odkrywać piękno, reszta jest...oczekiwaniem"
~Moniskaa    14.11.2008 @20:02:54
W takim razie zwracam honor

P.S. Zielone oczy górą
Sama jestem posiadaczką

_______
Zapachem się zaciągnąć,
pojąć Cię raz na zawsze wszystkimi zmysłami
i nigdy nie zrozumieć
i ciągle na nowo dochodzić prawdy pocałunkami...
~Moniskaa    14.11.2008 @19:57:35
Samej ? :o
_______
Zapachem się zaciągnąć,
pojąć Cię raz na zawsze wszystkimi zmysłami
i nigdy nie zrozumieć
i ciągle na nowo dochodzić prawdy pocałunkami...
~anGuzz    14.11.2008 @19:05:10
..a dziekuje
Poprzednia strona 1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt